De Amerikaanse mannen - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ifra Goossens - WaarBenJij.nu De Amerikaanse mannen - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ifra Goossens - WaarBenJij.nu

De Amerikaanse mannen

Door: ifragoossens

Blijf op de hoogte en volg Ifra

06 Maart 2012 | Verenigde Staten, Boston

De Amerikaanse mannen

Hallo lieve vrienden en familie,

Even een snel een berichtje in de avond. En ik zat te denken: ‘waar ga ik vandaag eens over vertellen’? Vanzelfsprekend dacht ik meteen aan alle dingen die ik afgelopen weken gedaan heb (bowlen, uit eten in Braziliaans restaurant, uit eten met mijn huisgenoten, schaatsen in het park etc). ECHTER bedacht ik me dat er een vraag is die ik van bijna iedereen krijg: hoe gaat het met de mannen? Dus lieve vrienden, vanavond ga ik mijn avond spenderen om jullie iets meer te vertellen over mijn (niet bestaande) liefdesleven in Boston.

Hmmm waar zal ik eens beginnen? (zullen mijn ouders ook mee lezen, vast wel he…) Nou ik begin dan maar met het eerste verhaald waar ik gevraagd werd op een date. De jongen in kwestie zal ik niet noemen bij naam maar ik noem hem even nummer 1 voor het gemak. Het begon op de dag dat we met ongeveer 24 mensen gingen paintballen. Op weg naar de paintbal hal kwam ik hem tegen. Vervolgens hebben we een hele tijd gezellig geklets verder niks bijzonders (althans dat dacht ik toen nog). Op een gegeven moment vroeg hij mijn nummer met de reden: ja als we dan als een keer als een groep wat gaan doen kan ik je ook uitnodigen! Ik met mijn naïeve hoofdje trapte daar natuurlijk meteen in en gaf hem mijn nummer. Nog geen twee seconde later krijg ik een smsje: nu heb je mijn nummer ook;) x. Een kusje zul je misschien denken? Haha helaas bleef ik mijn naïeve zelf en had ik nog steeds niks door. Maar goed eenmaal in de paintbal hal had ik opeens twee schaduwen. Na meer dan een half uur bijna continue geschaduwd te worden kreeg zelfs ik het door. Voorzichtig ben ik hem gaan ontwijken en kreeg ik het klaar om met een andere groep te gaan eten. Die avond toen ik thuis kwam dacht ik dat dit het wel was maar mensen vergis je niet! Ook mannen kunnen aanhoudend zijn. De volgende 1,5 week kreeg ik elke dag een of meerdere smsjes met het: Hey:) . Ja mensen alleen hey! Ik dacht dat mannen in Nederland soms raar zijn maar pfff deze Amerikaan kan er wat van. De eerste dagen wou ik nog aardig zijn en hem terug smsen maar hij bleef aanhouden en het feit dat ik 20 cent betaal voor het ontvangen van een smsje hielp ook niet erg moet ik zeggen. En toen was het Valentijnsdag! Pfff ik was als de dood dat ik iets zou krijgen van hem. Mijn vrienden hebben me de hele dag gek gemaakt, en ik denk dat ze zich hiermee goed vermaakt hebben. Gelukkig heb ik Valentijnsdag overleefd en kreeg ik slechts één smsje van hem. Ik heb besloten er maar niet op te reageren. Als hij het zou vragen had ik geen beltegoed meer ofzo. Maar toen kwam hij online en begon over het feit of ik naar Spring Fling (een of ander feest) ging. Ik vertelde dat ik het nog niet wist en vroeg uit beleefdheid (doe ik ook nooit meer!) of hij ook ging. Nog geen twee seconde later kreeg ik het volgende antwoord: Ik ga als jij mee gaat als mijn date? DAMMED wat moet ik hier nu weer mee? Na 10 minuten twijfelen kwam ik met het geniale antwoord: haha ik weet nog niet of ik ga dus….. Daarna heeft hij nog gevraagd wanneer we elkaar weer zien en toen ik zei dat ik geen idee had, had hij het wel door denk ik. Daarna heeft hij niet meer van zich laten horen. Pfiew daar ben ik ook weer mooi vanaf!

Nummer 2 is (niet lachen) onze campus police. Vanzelfsprekend flirt hij wat minder ‘obvious’ met me omdat hij functie is maar iedere keer wanneer ik langs hun ‘desk’ (wat is het Nederlandse woord?) loop vraagt hij me iets waardoor ik wel moet stoppen. Vervolgens houd hij me dan 10 minuten aan de praat met non-stop vragen waardoor ik met mijn goede opvoeding het niet over mijn hart verkrijg om weg te lopen. Ow en het toppunt: laatst liep ik langs de ‘desk’ van de Police Office (moet om bij mijn kamer te komen) met mijn oogjes keurig op de grond gericht om maar zo min mogelijk in contact te komen met mijn ‘flirtende vriend’ vervolgens kom ik veilig zonder gesprek en geflirt voorbij, maar hoor ik de andere kerel zeggen: “hey waarom zeg je nu geen hoi tegen haar? Zo wordt het nooit wat!” OMG!!!!!!!!!!!!!!!! En ik kan jullie verzekeren ik heb het goed gehoord. Nu betrap ik me er steeds vaker op stiekem een andere deur te gebruiken, hihi. Begrijp me niet verkeerd het is een lieve jongen maar ik wordt kriebelig van al dat gedoe met mannen waar ik HELEMAAL NIET in geïnteresseerd ben. De andere deur is gewoon makkelijker (A).

Zo lieve mensen dat was een update van mijn liefdesleven. Overigens denk ik dat er nog een nummer drie is die met me flirt maar ik ben nog niet helemaal zeker. Mijn vrienden zijn ervan overtuigd dat het wel zo is, maar ik vind hem gewoon aardig. Nja ik probeer mijn naïeve ik te laten varen en hou jullie op de hoogte hihi!

Owja en naast al het gedoe met mannen heb ik een paar enorme leuke weken voor de boeg: morgen naar een basketbal wedstrijd van de Celtics, woensdag naar een film in de bios met een vriendin, donderdag uit eten met een paar meiden, vrijdag komt mijn moeder en maandag gaan mijn moeder en ik samen naar NEW YORK CITY! Het worden dus een paar hele drukke weken maar ik kan niet wachten op al die leuke dingen!

By the way: ik snap helemaal waarom zoveel Amerikanen dik zijn! Wanneer wij een Dunkin Donuts hebben zouden wij er hetzelfde uitzien. Bovendien is gezond eten zoals fruit en groenten hier enorm duur! Ik probeer niet dik te worden dus mijn doel voor morgen: joggen vóór de lessen beginnen. Wens me succes, ik heb nu al geen zin om op te staan ‘zucht’.

Oke nu ga ik echt stoppen.
Dag lieve, trouwe bloglezers!

Kusje

  • 06 Maart 2012 - 07:30

    Petra:

    Hey Ifra,
    Wat is het toch iedere keer leuk om jou verhalen te lezen. Heerlijk. En wat een leuk vooruitzicht he? a.s. Vrijdag is Mam er al (wat vliegt te tijd toch) En dan kunnen jullie al die leuke dingen gaan doen. Ben benieuwd welke musical het gaat worden (dat had mam me verteld.) Dat lijkt me inderdaad geweldig om dat een keer in NY mee te maken. Zeker omdat jullie hier ook regelmatig daar naartoe gaan. Dus moet je het daar ZEKER meegemaakt hebben. Lijkt me echt spectaculair. Maar goed, Ik hoor het wel (van mam) en lees het wel denk ik van jou nog. Ga vooral zo door met je reisverslagen want Henk en ik vinden het in ieder geval geweldig om die te lezen. Nou meid, heeeeel veel plezier nog en ook volgende week met mam.
    Heeeel veel groetjes en dikke knuff van Petra xxx

  • 06 Maart 2012 - 08:15

    Pappppp!:

    Tja meid. 'Zonder 'n beetje aandacht is het leven ook maar saai moet je maar denken. Gewoon meteen roepen dat je al 'n super relatie hebt, houdt 90% al op afstand. Wie luistert nu graag naar de verhalen van andere relaties? (bijna) niemand toch!!!!

  • 06 Maart 2012 - 18:58

    Caprice:

    tja, natuurlijk lezen je pap en mam je blog. Leuk....want wat ik deze keer kon lezen, daar had je nog niet over gesproken. In ieder geval heb je het "druk" met van alles en nog wat en daar hoort aandacht van de mannelijke sexe natuurlijk ook bij. Meissie, tot heel snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Studeren in Boston!

Recente Reisverslagen:

29 April 2012

One more month to go

08 April 2012

De laatste twee maanden alweer

22 Maart 2012

What happens in March

06 Maart 2012

De Amerikaanse mannen

22 Februari 2012

New York City
Ifra

Actief sinds 23 Dec. 2011
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 14968

Voorgaande reizen:

15 Januari 2012 - 01 Juni 2012

Studeren in Boston!

Landen bezocht: