What happens in March - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ifra Goossens - WaarBenJij.nu What happens in March - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ifra Goossens - WaarBenJij.nu

What happens in March

Door: ifragoossens

Blijf op de hoogte en volg Ifra

22 Maart 2012 | Verenigde Staten, Boston

Hey mensen,

Ik dacht ik ga jullie maar weer eens op de hoogte houden van mijn leventje hier in Boston.

Om te beginnen wil ik jullie allemaal even jaloers maken met het nieuws dat ik al behoorlijk bruin aan het worden ben omdat het hier elke dag rond de 23/25 graden is! Volop zon, geen wolken en alleen maar korte broeken. Lijkt wel vakantie. En het feit dat ik niet veel hoef te leren en toch A's haal maakt het ook alleen maar beter!

Maar goed wat heb ik de afgelopen periode gedaan. Hmmmm heel veel dus ik zal gewoon wat hoogtepunten benoemen. We zijn naar een Celtics (basketbal) game geweest. Erg leuk. Het kostte maar $10 maar goed we hadden dan ook echt de slechtste plekken! Maar niet getreurd ik heb me in de laatste 20 minuten helemaal schor geschreeuwd. Tsjee ik wist niet dat er zo een sportfanaat in mij zat. Maar ja mensen geloof het of niet ik heb staan gillen, schreeuwen, yells mee gedaan en alles erop en eraan. Het was erg leuk.

Daarnaast zijn we ook in het stadium van de Red Sox (baseball)geweest. Het was erg leuk om een keertje te zien. Pfff gekke Amerikanen met hun sporten. Maar goed ik woon hier dus dan vind ik het ook wel leuk om het allemaal een keertje gezien te hebben.

Een andere hoogtepunt van de afgelopen weken was de week waarin mijn moeder naar Amerika kwam. We hebben eerst 3 dagen Boston gedaan en daarna nog 4 dagen New York City. Het was helemaal te gek maar ook doodvermoeiend. We hebben zoveel gezien en indrukken opgedaan dat ik het gewoonweg niet allemaal hier kan beschrijven. Wat me van New York het meeste bij staat is toch wel de musical (Phanton of the Opera) die we op Broadway gezien hebben. Dit was gewoon weg WOW! Daarnaast hebben we ook in de avond een tour op het water gedaan langs de skyline van NYC, Statue of Liberty, en de Brooklynn Brigde. Het was fantastisch! Al die lichtjes en de grootsheid van NYC. Ik ben helemaal verliefd op die stad. Stiekem heb ik elke avond een schietgebedje gedaan dat ik de man van mijn dromen zou vinden zodat ik bij hem in zijn loft in Manhatten kon intrekken, maar helaas dit heeft niet gewerkt. Achja wie weet wat er nog gaat komen...

Hmmm en verder? Maart even rustig uitzitten en reisplannen gaan maken voor mei! Ik heb een reisgenootje gevonden. Zij wil waarschijnlijk samen met mij twee weken langs de westkust gaan reizen. Ik ben er erg blij mee en hoop dat het wat gaat worden. Het zou de perfecte afsluiting zijn voor mijn tijd in Amerika. Al weet ik zeker dat ik nog een keertje terug kom. De Amerikanen zijn nog niet van me af!

Daarnaast wordt april een vrij drukke maand. Ik ga een dagje naar Rhode Island, daar woont een Amerikaans vriendinnetje. En daarnaast ben ik een trip naar de Niagra Falls aan het plannen. En ten einde ga ik ook nog vier dagen naar Washington DC, met bezoekje aan het witte huis en Virginia:D Druk druk druk dus. Want 7 mei heb ik alweer mijn laatste 'Exam' hier.

Nou vriendjes dit was het weer voor vandaag. Geniet van het zonnetje en tot over 2,5 maand!

Liefs,
Ifra


  • 23 Maart 2012 - 09:34

    Pappppppp!:

    Hallo mop! Alleen maar goed nieuws lees ik. Gaat snel allemaal. Zoals je weet willen vaders altijd een vinger in de pap hebben als het om nieuwe vriendjes gaat.
    Dus ben maar selectief!!!!!

  • 24 Maart 2012 - 11:48

    Caprice:

    ha grote dochter, wat maak je toch veel mee, wat doe je toch veel levenservaring op, wat hebben we samen een fijne week gehad!!! Nu maar hopen dat je verdere plannen ook zullen lukken. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Studeren in Boston!

Recente Reisverslagen:

29 April 2012

One more month to go

08 April 2012

De laatste twee maanden alweer

22 Maart 2012

What happens in March

06 Maart 2012

De Amerikaanse mannen

22 Februari 2012

New York City
Ifra

Actief sinds 23 Dec. 2011
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 14976

Voorgaande reizen:

15 Januari 2012 - 01 Juni 2012

Studeren in Boston!

Landen bezocht: