New York City - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ifra Goossens - WaarBenJij.nu New York City - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ifra Goossens - WaarBenJij.nu

New York City

Door: ifragoossens

Blijf op de hoogte en volg Ifra

22 Februari 2012 | Verenigde Staten, Boston

Hallo allemaal,

Wow de tijd vliegt. Het is alweer de 22e vandaag. Ik ben al meer dan een maand in Boston. Een heel gek idee want het lijkt al zo veel langer.

Afgelopen weken zijn weer lekker druk geweest met hoogtepunten als: paintballen, een bezoekje aan Harvard University en natuurlijk NEW YORK CITY!

Het paintballen was super. De eerste ronde was ik doodsbang en rende ik naar 10 seconde al het veld af en schreeuwde ik: ik wil niet meer, stop, stop! Oke ik weet het klinkt erg vrouwelijk, máár ik werd er beter in en heb uiteindelijk slechts zes blauwe plekken eraan overgehouden.

Het bezoekje aan Harvard was ook een erg leuke ervaring. Helaas hebben we de rondleiding gemist dus konden we niet in de gebouwen zelf. Zodra ik dat nog een keertje doe vertel ik er alles over. Voor nu: geniet maar van de foto's.

En dan nu het aller leukste wat ik afgelopen weken gedaan heb: NEW YORK CITY! Afgelopen weekend ben ik met drie vrienden een weekendje in NYC geweest. Het super! Ik snap nu helemaal waarom ze zeggen dat New York nooit slaapt. Er is gewoonweg geen verschil tussen dag, avond en nacht. Er zijn altijd overal mensen te vinden. Ik vond het geweldig en heb me volledig in deze drukte gestort! Wat ik allemaal precies gedaan heb? Nou uuh: ALLES. Haha ja nou vooral de 'bekende' dingen die iedereen kent. Zo hebben we de Empire State Building, the Rockerfeller, Timesquare, Statue of Liberty, Ellis Island, Brooklyn Bridge, Manhatten Brige, Wallstreet en natuurlijk Central Park gezien. Nu vergeet ik natuurlijk nog een paar dingen op te noemen maar jullie hebben vast een idee van wat ik bedoel. Ik zou zeggen: bekijk snel de foto's en zie met eigen ogen hoe geweldig, levendig en groot NYC is.

Ow en als laatste: ik ben toegelaten voor de Washington DC trip. In april ga ik dus vanuit Fisher College vier dagen naar Virginia en Washington DC. Kan niet wachten!

Nou lieve vriendjes en familie. Dit was het dan weer. Zorg dat je de foto's bekijkt dat zegt zoveel meer dan al mijn woorden: geniet ervan!

Liefs,
Ifra

  • 23 Februari 2012 - 19:36

    Pappppp!:

    Nou dame zo te zien heb je het aardig naar je zin gehad in NY. Je reist met 'n leuk internationaal gezelschap. Zo zie je nog eens wat anders dan hollandse boerenkolen.
    Geniet nog maar 'n tijdje van de USA.
    Snel genoeg ben je weer geland op Noordzee niveau.

  • 24 Februari 2012 - 12:25

    Caprice:

    Hee meissie, leuk dat je zoveel foto's erbij hebt gezet. Het is toch echt heel anders als europa, hee. Maar snel weer eens skypen om bij te kletsen. liefs

  • 05 Maart 2012 - 12:00

    Judith:

    He Ifra,

    Klinkt erg goed allemaal! en NYC is super!
    Had je het goednieuwsmailtje al gelezen?

    groetjes
    Judith

  • 07 Oktober 2013 - 20:26

    Nicole Neuhof:

    Hallo Ifra,

    We moesten vandaag plots aan je denken toen we het over familie hadden. We vroegen ons af hoe het toch met Ifra verlopen is.
    Even gegoogeld en kwamen op deze blog.
    Het gaat goed met je zo te lezen.

    groetjes Ruud en Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Studeren in Boston!

Recente Reisverslagen:

29 April 2012

One more month to go

08 April 2012

De laatste twee maanden alweer

22 Maart 2012

What happens in March

06 Maart 2012

De Amerikaanse mannen

22 Februari 2012

New York City
Ifra

Actief sinds 23 Dec. 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 14967

Voorgaande reizen:

15 Januari 2012 - 01 Juni 2012

Studeren in Boston!

Landen bezocht: